čtvrtek 19. října 2017

Blíží se Vánoce, daruj fotoobraz!


Každá správná kočka ví, že vzpomínky jsou důležitější než kapsička prvotřídní kvality. Dekat náležitě ocenil svůj portrét, zbytek ho nezajímal. Já jsem opět slintala od chvíle, kdy jsem otevřela balík. 
Vyrůstala jsem mezi stěnami, které byly vždy pokryté obrazy. Postupem času už je ani nebylo kam dávat a já to milovala. Dům bez obrazů pro mě nikdy nebude domov. Čichli jste si někdy k olejomalbě? To taky miluju, ale jelikož jsou pro mě důležité i vzpomínky, lidé a můj kocour, potřebovala jsem rozšířit svou sbírku fotek. Rozhodla jsem se pro fotoobrazy, které slibují stálost barev, neohebnost a odolnost proti povětrnostním vlivům. Ano, tohle všechno vám poskytnou fotoobrazy Ali-Dibond ze Saal Digital. V nabídce najdete i akrylátové sklo, fotoplátno nebo například pěnenou PVC desku. Já zvolila matné Alu-Dibond právě kvůli odolnosti a tloušťce pouhé 3mm. Rozbalovat takový balík je pro mě vždy velký zážitek. Jsem jak malé dítě u vánočního stromečku. 
Budu se opakovat, ale... ty barvy, ta kvalita!! Je neskutečně úžasné držet v rukou tyhle fotoobrazy. Saal Digital opět nezklamal. Malý fotoobraz má rozměr 10x15 a velké 20x30. Objednala jsem k nim i závěsný systém. Ten si můžete zvolit ze tří variant. 
Každoročně s bratrem dáváme nejbližším kalendář s našimi fotkami, aby nás měli neustále na očích, když už jsme oba tak daleko od domova. Loni jsme kalendáře darovali i přátelům, protože si stěžovali, že ho chtějí taky 😀 A můžu vám říct, že takovou radost a nadšení rodiny každý rok, ač přesně ví, co tam bude, jim nevykouzlí žádný jiný dárek. Každý rok nové fotky, každý rok nové překvapení, každý měsíc jiný obraz na zdi. Je nepopsatelně krásné darovat blízkým vzpomínky. Zkuste to! A dám ruku do ohně, že Saal Digital vám s tím velmi profesionálně pomůže...

Těšíte se na Vánoce? Já hrozně.. 😁

Vaše Sissi








Žádné komentáře:

Okomentovat