pondělí 7. března 2016

Pudro-bordó-kompletek



Už se nemůžu dočkat, až bude dostatečné teplo na tyhle čuprtrupr široké kalhoty! Zatím to ale vypadá, že je ještě nějaký ten pátek budu sušit na ramínku a maximálně se na ně smutně koukat. Dlouho jsem sháněla široké kratší kalhoty s vysokým pasem. Když už jsem na nějaké narazila, byly jen v černé barvě a nikdy mi úplně neseděly. Ale pak to přišlo! V Zaře na mě čekaly tyhle božácké starorůžové a volaly "Kup si mě!". Volaly to všechny velikosti, ale měly smůlu, jsem věrná jednomu číslu. A já si je hezky nesla v tašce domů a hned jsem věděla, jak skvěle budou pasovat k bordó topu se stojáčkem. Znáte ten pocit, když víte, že to bude to pravé ořechové a strašně se těšíte domů, abyste zjistili, že je to vážně ono? Jo, uznávám, někdy si to člověk maluje trochu růžověji, ale tentokrát jsem si pohledem do zrcadla potvrdila, že ty mé malůvky byly naprosto přesné. A pozor, obě barvy, které v outfoitu převládají, budou letošní jaro a léto velice trendy a uznejte sami, že k sobě krásné pasují. Takže se nebojte pudrových ani bordó tónů. 

A nemyslete si, při focení mi byla pěkná kosa :D Jenže jsem vám je vážně musela už ukázat..








Outfit:
top, kalhoty: Zara
kabát: H&M
boty, kabelka: Reserved
hodinky: Mohito

4 komentáře: