úterý 1. března 2016

Kozí motýlek


Když jsem pro vás fotila tenhle už vážně jarní outfit, netušila jsem, že nám ještě (dokonce i v Praze) napadne sníh! Stalo se, ale i přes všechny chumelenice světa sem musím tento outfit dát už teď. Ptáte se proč? Protože na něm mám na krku světový unikát :D Možná už při prvním pohledu jste si řekli "Motýlek z kožešiny??!". Ano, je tomu tak. A nejlepší na tom je, že to není všechno...
Když jsem pány z Krispol Store poprosila o ušití tohoto motýlku, vytřeštili oči, svraštili čelo a vousy se jim hrůzou zkroutili do otazníků. Ale vzali to statečně, nenechali se odradit nevšedním přáním. Možná proto, že jsem jim řekla, že takového motýlka určitě ještě nikdy nikdo neušil :D Jenže to jsem ještě ani já sama netušila, jak to celé dopadne. Při předávání motýlku mi říkají "Koupili jsme kvůli tomu celou kozu a ze zbytku ušijeme panu Kokoškovi kabátek!" (rozuměj celou kozí kožku a ten dovětek s panem Kokoškou ber jako humor). What?! Budu na krku nosit kozu? To jsem vážně nečekala. Takže až budete po pánech něco chtít, specifikujte přesně, protože vaše nevšední přání se stane ještě překvapivějším. Jen doufám, že na mě teď nebudete cákat barvu, když mám na krku zvíře...
No řekněte, nevypadá to na tom denimu božsky?? By the way, pokud má o takového kozího motýlka někdo zájem, na Mánesově 58 čeká zbytek kozy! :D

A jdem stavět sněhuláka!!

Hezký večer






Outfit:
kabát, sako, kalhoty: H&M
motýlek: nevypočitatelní Krispol Store
košile, oboustranná kabelka: Reserved
boty: Pimkie
hodinky: Mohito


Žádné komentáře:

Okomentovat