neděle 28. února 2016

Odhalená kolena


Taky se tak strašně těšíte na teplo? Já ho přivolávám každou buňkou svého těla a zatím se mi to moc nedaří! Asi se snažím málo. Jedna odhalená kolena nejsou očividně dostačující :D Přidejte se proto ke mně a třeba se nad námi ta kosa slituje. Uznávám, že už zimy nejsou to, co bývaly. Věčně je nad nulou, sníh nikde, Mařenka k žádným dvanácti měsíčkům pro jahody chodit nemusí... Skákne si na roh do sámošky a má třeba dvě kila. Jenže mě stejně jako loni.. předloni.. předpředloni... připadá, že se to chladné počasí šíleně vleče a proto už se nemůžu dočkat slunce a tepla. Hrabu se doma oblečením, botama... Snažím se ty nejteplejší svetry schovat hluboko pod postel a s přiblblým úsměvem se rozplývám nad crop topy, kraťásky a plavkami. Letos s vřelejším úsměvem, protože jsem začala cvičit a snad se to někde projeví :D 
Ale dost řečí.. Zhodnoťte můj nový (pro mě) naprosto božský kabát, který je sice elegantní, ale já se nikdy nebála kombinací, takže mě s lodičkama v tomto kabátu asi jen tak neuvidíte...
A co vy? Chcete ještě chládeček, punčíček, snížeček?? Nebo už se taky v obchodech ptáte na plavky a sluneční brýle? A cvičíte do plavek??









Outfit:
kabát, boty, kabelka, náhrdelník: H&M
košile: Reserved
kalhoty: Zara

3 komentáře: