neděle 21. února 2016

Košile na míru bez Míry




Hip hip huráááá!! Už ji mám doma a je boží! Ptáte se co? No přece mou první košili na míru od Peter James Proud. Psala jsem vám článek o samotném výběru látky a měření v prosinci, ten najdete ZDE. Košili jsem si mohla vyzvednout už začátkem ledna, ale trvalo mi asi týden, než jsem se do obchodu dostala a pak dalších x týdnů než jsem se dostala k nafocení tohoto outfitu. No, mám toho asi trochu moc :D 
Ale jisté je, že ji mám ráda od první chvíle, kdy jsem ji viděla a miluju ji od prvního okamžiku, kdy jsem ji vzala na sebe. Materiál je velmi příjemný, žádná umělotina. Neškrábe, nikde nepne, je prodyšná a nepotím se v ní, je dostatečně dlouhá na to, abych ji zastrčila do kalhot a při žádném pohybu mi nevyleze její okraj a její pevný límec je jako stvořený pro mou úchylku na motýlky. K tomu všemu mi ji nikdo nečmajzne, protože jsem si ji sama "navrhla" a šance, že někdo bude mít tu stejnou, je velmi mizivá. A to nemluvím o mém monogramu na manžetě. Tohle může ovšem na 100% pochopit jen člověk, který takovou košili obleče. Padnoucí ve všech ohledech. Za sebe dávám tedy palec nahoru a můžu vřele doporučit! Individuální přístup je pro váš komfort nepostradatelný a co si budeme povídat, ten v konfekci nenajdete nikde. 
A abyste nebyli ochuzeni o detaily košile a balení, které je u made to measure tak nějak nepostradatelným bodem, napíši ještě jeden článek, kam přidám fotky bez svého ctěného těla :D






Outfit:
motýlek: Krispol Store
kalhoty, sako, boty: H&M
kabelka: Reserved

Žádné komentáře:

Okomentovat