sobota 31. října 2015

Halloween trochu jinak



Vítejte ve světě, kde je všechno možné. Ve světě, kde fantazie překračuje veškeré hranice a stále dokáže překvapit. Vítejte v mém světě! Halloween je sice svátkem nám Čechům cizí, nicméně nutno podotknout, že je to jedinečná příležitost právě pro vaši fantazii. A proto ho miluju. Nechodím se opíjet, chodím se kochat ostatními maskami a sama na sobě se pořádně vyřádím! Letos jsem chtěla být úplně jiná než kdokoli jiný, nechtěla jsem potkat stejnou masku a proto jsem vytáhla ozdobné kamínky z Ikea (já věděla, že se mi jednou budou hodit :D ) a udělala ze sebe... no.. říkejme tomu "Královna noci". Radši se mě neptejte, co jsem si na ten obličej napatlala, protože ten mě bude asi ještě dlouho nenávidět :D Barvy na obličej to rozhodně nebyly.. Tak koukejte...
Jak se vám to líbí/nelíbí? A pochlubte se vaší maskou, prosííííím! :)









2 komentáře:

  1. Vypadá to moc dobře, jde vidět, že ti to dalo práci :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) piplačka to byla, ale hrozně mě to bavilo a kupodivu jsem nic neušpinila :D

      Vymazat