pondělí 2. června 2014

Tak který?


Máte rády crop topy? Já jsem do nich celá poblázněná a to úplně. Doufám tedy, že bude hezké teplé léto a já je nebudu muset schovávat doma, když už jsem si tyhle odvážnější kousky pořídila. Myslím, že mám čtyři a určitě nejsou poslední... Stejně tak jsem zamilovaná do téhle bílé sukně do pasu. Je velmi příjemná a bílá je prostě trendy. A aby na mě nezanevřely mé nové boty, musím se zmínit i o nich. Moc se mi líbí širší podpatek, který ocením při chození po Praze :D Celkově jsem nějak podezřele moc nadšená z těchto kousků.. Takže si na to jdu dát čokoládu a nejlépe celou.. 
A vy se už pojďte detailněji podívat na tyhle dva outfity a hoďte mi do komentů váš názor, zajímalo by mě, který se vám líbí víc (a jestli vůbec).. :) 
-->












Outfity:
crop top komiks: New Yorker
crop top pruh: H&M
sukně: Reserved
boty: CCC
prsten: Gate
náhrdelník: Sinsay
kabelka: ebay


4 komentáře:

  1. Určitě oba přesně takovou sukni jsem měla,jenže ..........před hoooooooodně lety a z krymplenu a boty na ještě širším podpatku.
    Ten prsten je tedy pěkně sexy ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až jich budu mít víc, nebudu vědět, který vzít dřív :D díky

      Vymazat