středa 14. května 2014

Tereza


Nevěřila jsem vlastním očím, když z autobusu vystoupila neskutečně vysoká slečna a s úsměvem mířila ke mně.. No jo, jsem se svými 168 centimetry liliput... Nebylo zrovna nejtepleji a foukal studený vítr. Ale i přes to jsme byly dobře naladěné a chtěly jsme ze sebe vydat jen to nejlepší... A jak to dopadlo? Posuďte sami.. :)

Více fotek ZDE


9 komentářů:

  1. Jsi moc pěkná :). Ráda se dívám na takové fotky, ze kterých "něco" jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy modelka je moc pěkná :)

      Vymazat
    2. Modelce vyřídím :) děkujeme

      Vymazat
  2. Krásné fotky :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, těší mě, že se fotky líbí :)

      Vymazat
  4. Krásné vlasy a jarní kompozice fotek, moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modelce vyřídím :) já to fotila, díky

      Vymazat