čtvrtek 28. listopadu 2013

Zkouška, zkouška

Každý nějak začíná... ani já nejsem výjimkou. Jak už jste četli (pokud jste četli) v článku Technika a kočka, snažím se o natáčení videí. Povídací je teda první a tak mě prosím hned nekamenujte :D Nejsem řečník ani politik a už vůbec nejsem můj bratr, který by vás zaručeně zaujal víc :D Nicméně, články jsou sice fajn, ale řekla bych, že videa jsou taková osobnější. Ráda bych pro vás tedy psala články, ale i točila videa.. Sama, s hosty, o mně, o vás, pro váa... Prostě a jednoduše o tom, co mám ráda (: Doufám tedy, že to nebude žádná velká katastrofa a že budu s přibývajícími videi mluvit méně jako retard.. :D
Nyní se prosím pohodlně usaďte, protože pokud si video pustíte, čekají vás dlouhé a nudné čtyři minuty, po kterých se budete bít do hlavy a říkat si "Proč já idiot si to pouštěl/a!" :D Je to vážně vlastně o ničem..


Pokud i přes shlédnutí videa máte dojem, že to má smysl a chcete vidět další a další videa nejen ze slibovaného tripu, lajkujte, komentujte, odebírejte.. Vším mi uděláte strašnou radost (:

Žádné komentáře:

Okomentovat