sobota 30. listopadu 2013

Miss OU a Miss VŠB

Slibuju, slibuju, ale nepíšu, že? Tak tedy teď! Jak asi většina z vás ví, byla jsem na finálovém galavečeru Miss OU a Miss VŠB a světe div se.. Nefotila jsem tam, neplatila jsem vstup a ani jsem netleskala těm odvážným slečnám(tedy tleskala, ale úplně z jiných řad. Byla jsem totiž jednou z těch odvážných slečen :D Abych to vzala tak nějak od začátku, proč jsem tam vůbec lezla, když nemám ani modelkovskou postavu a jsem relativně stydlivý člověk? No, kdyby do toho nešla má kamarádka Beata, tak mě ani nehne. Ale tak řekly jsme si proč ne. 


Na internetu probíhalo hlasování, které teda podle mě bylo úplně na prd, protože možnost dát hlas každých 5 hodin mi přijde fakt strašně "spravedlivé". A tak se hlasovalo a hlasovalo a hlasovalo a pak taky hlasovalo. Na galavečer postoupilo 6 dívek s nejvyšším počtem hlasů z Ostravské univerzity a 6 z Vysoké Školy Báňské. Navíc měla každá škola dívku, která se do finále dostala na divokou kartu. Tudíž nás bylo po sedmi. Začaly nám chodit smsky ohledně organizace - zkouška šatů, naše míry, návštěva fitka, kolik lístků chceme na finále... a taky informace o tom, že si máme připravit volnou disciplínu maximálně na 3 minuty :D No a to byla komedie, aspoň pro mě. U Beaty bylo jasné, že bude tančit, když se tomu věnovala, žeo.. Ale co já? Všechno co ovládám, je časově náročnější - o dost. Vysekat sochu nemůžu, namalovat nic nemůžu, focení je pro tohle blbost :D Na řadu přišly rady. "Zpívej, vždyť jsi chodila do sboru 9 let.". To je sice fakt, ale jednak jsem si říkala, že to bude asi častá volná disciplína a pak taky(!!) sborový zpěv je úplně něco jiného než ten sólový. Prostě a jednoduše jsem se na to necítila. Jelikož to všechno proběhlo strašně rychle, tak jsem neměla moc času na nějaké nácviky nebo vybírání si co vlastně budu dělat. Měly jsme na to týden. Řekla jsem si, že když mám tedy tak skvělého bratra recitátora a herce, tak bych s ním mohla sehrát nějakou scénku nebo dialog. Jenže on mě v tom chtěl očividně nechat vykoupat a na stole mi přistála "Kniha básňů" od českého umělce, který si říká Eberhardt Hauptbahnhof(!!). Má reakce? "Jako pardon, ale nevyslovím ani ten jeho pseudonym! Jak mám pak recitovat?". Jenže brácha mě tak neskonale miluje, že mi krom knihy obstaral i odbornou pomoc - svou skvělou učitelku z dramaťáku. Spolu jsme vybraly tu nejvhodnější báseň a začaly nacvičovat. No, vlastně jsme se sešly jen dvakrát. Ne, že bych byla tak úžasná herečka, ale málo času a moc povinností nám víc nedovolilo. Každopádně mi hrozně moc pomohla a já bych jí touto cestou chtěl ještě jednou poděkovat, protože mi to hodně dalo. Radko, jsi nejlepší! (: 
Nastal den D. Ve 12:00 jsme měly být v multižánrovém centu Cooltour v Ostravě na Výstavišti. Instrukce byly jasné - s sebou: černé šaty, štekle, něco na volnou disciplínu, plavky a svačinu. ostravská hlásila plnou účast, ale báňská ne. Dvě dívky odpadly, takže jich ve finále soutěžilo pět. Nácvik mohl začít. Zkoušely jsme si volné disciplíny a pak celý program i s převlékáním. S moderátorem jsme doladily pár maličkostí a během toho už nás líčily kosmetičky z Mary Kay a česaly slečny ze střední školy v Šilheřovicích. Je to vážně příjemné, když se o vás takhle někdo stará :D Pak už ale nastala ta nejméně chtěná část večera - čekání na osmou hodinu večerní a tedy začátek akce. Vleklo se to jako smrad. Nicméně jsme se dočkaly, narvala jsem bráchovi svůj foťák, abych teda měla taky nějakou tu památku, ale ukázalo se, že by měl zůstat u toho herectví a šití :D Naštěstí bylo na místě docela dost fotografů, takže o fotky nepřijdete. Celý následující program utekl šíleně rychle, fakt. Vůbec nevím, jak a proč se co stalo :D Představení slečen... usmívat se... rychlé převléknutí do plavek... usmívat se, nehrbit se, nemyslet na to, že na mě zírá dav lidí... následovalo to, čeho jsme se všechny bály - volná disciplína... Já osobně teda ani nevím, jak se to seběhlo. Vím jen to, že jsem hrála přiopilou, že jsem nespletla text a že se lidi dokonce smáli. A jak jsem předpokládala, převládal tu zpěv a tanec. Následovala pauza a vystoupení taneční skupiny, abychom měly trochu víc času na nasoukání se do večerních rób a aspoň malé přečesání a přepudrování nosu. Opět se projít po reflektory prozářeném pódiu, usmívat se a nerozbít si tlamu. Porota se následně odebrala probrat vše, co měla možnost vidět a rozhodnout o vítězkách. My se mezitím náramně bavili barmanskou show. Tak a přišla chvíle vyhlášení, naposledy na "molo" a tleskat a tleskat. Miss sympatie, kterou volili diváci v sále se stala studentka VŠB Kateřina Nesvadbová. Z každé školy pak byla zvolena 2.vicemiss, 1.vicemiss a Miss pro rok 2013/2014. Abych vás nezahlcovala jmény, které vám stejně nic neřeknou, popíšu to u fotek (: Já jsem se zúčastnila a to pro mě bylo hlavní. Nové zkušenosti, zážitky, lidé. Tato soutěž mi nevzala nic, jen nějaký ten čas. Ale dala mi trochu odvahy, pohled do zákulisí, pár žádostí o přátelství na FB :D a taky už vím, že mi ta recitace nedělá zas takový problém, jak jsem si myslela. A pokud by se ti lidé smáli zas a znova, tak bych jim to odrecitovala i pětkrát, jen pomaleji. Trochu jsem to samou trémou zrychlila, ale důležité je, že mi bylo rozumět :D 
Večer tedy skončil a většina z nás se odklidila domů, ač byla připravena afterparty. Ale studentský život je i o povinnostech a jelikož většina musela druhý den do školy, pelášily jsme do postelí. Byl to náročný den, ač se to třeba nezdá. Shodly jsme se na tom, že jsem hotové. Pokud jste to dočetli až do této věty, tak klobouk dolů. Máte můj obdiv a teď už se podívejte na výběr fotek (:


Kristýna (OU), Alžběta (OU)

Beata





         Tereza (OU)

     Petra (VŠB)

          Dagmar (OU), Veronika (OU)

OU - Dagmar, Tereza, Nikol, Beata, Alžběta, Kristýna, Veronika



   OU - Dagmar, Tereza, Nikol, Beata, Alžběta, Kristýna, Veronika, 
VŠB -Kateřina, Michaela, Zuzana, Barbora, Petra

        Kristýna (OU), Nikol (OU)

Michaela (VŠB)




Miss Sympatie 2013/2014 - Kateřina Nesvadbová

Miss OU 2013/2014 - Kristýna Gombošová

VŠB 2013/2014 - 2.vicemiss - Zuzana Škůrková, Miss - Petra Čabanová, 1.vicemiss - Barbora Krejčíčková, Miss Sympatie - Kateřina Nesvadbová

 OU 2013/2014 - 1.vicemiss - Beata Čupová, Miss - Kristýna Gombošová, 2.vicemiss - Nikol Wlochová



S moderátorem

S organizátorkou

Všechny holky byly moc fajn a myslím, že můžu za všechny jednohlasně říct, že jsme si to užily. Tímto bych velice ráda poděkovala všem, kteří měli co dočinění s galavečerem a Miss celkově. Byl to pro mě nevšední zážitek a jsem velmi ráda, že jsem tam mohla být s vámi (:




3 komentáře:

  1. všem holkám to moc slušelo a výherkyním gratuluju:) přála bych ten titul i tobě, ale jak říkáš, důležité je se zúčastnit a je fajn, že sis to užila:) a tu tvou recitaci bych si ráda poslechla, ale na videu ji asi nikde nemáš, což?:) s recitací tam jen tak někdo nepřijde ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) táta to natáčel, ale nějak mu to zlobí v pc a nejde mu u toho zvuk, což je docela podstatné :D ale až k němu půjdu, tak to zkusím pořešit. Přece jen se v tom vyznám o píď více než on :D takže ještě není nic ztraceno :)

      Vymazat
    2. tak snad se ti to podaří opravit:))

      Vymazat