pátek 16. března 2018

První jarní


Tak kde je to jaro? V neděli jsem se po Kutné Hoře procházela v tomhle jarním outfitu a bylo mi krásně! Teď mi je taky krásně, ale zima 😃. V posledním týdnu se nám tu vystřídala snad všechna roční období a je mi jasné, že to u někoho rozpoutalo boj s nachlazením. Já musím zaklepat, kromě pondělní ukrutné migrény, se držím. Každopádně bych už ráda schovala ty velké teplé bundy někam hluboko do skříně. 
Nedělní výlet byl vážně skvělý. Mé kamenosochařské srdce plesalo. Za mých středoškolských let do Kutné Hory jezdili mí známí restaurovat v rámci praxe. Chrám sv. Barbory je fenomenální a celé město stojí za návštěvu. Jsem ráda, že jsme si tam zajeli teď. Ještě není zdaleka sezóna a už tam bylo víc cizinců než čechů. Moc si to nedokážu představit v létě. Na druhou stranu se v chrámu aspoň zchladíte, já tem teď málem umrzla 😃. Návštěva takového místa je dechberoucí vpodstatě kdykoli, ale když tak krásně svítí slunce, všechno je ještě krásnější. Paprsky světla celý chrám prozáří, mozaiky jsou ještě barevnější, sochy plastičtější a lidé usměvavější. 

Jaká místa máte v plánu letos navštívit? Nezapomínejte poznávat krásy naší země. Cestujeme po celém světě, ale pořádně neznáme svůj kraj. Já chci v nejbližší době prozkoumat Kokořínsko. K tomu si ovšem vezmu trochu jiné boty, kalhoty, kabelku, bundu.. 😃 Ale musím vám říct, že jsem se celou zimu těšila, až vytáhnu tohohle růžového chlupáče. Má zkrácené rukávy a to mě děsně baví. Bordó mokasíny jsem sehnala na jarním Zootletu za #dvěkilča a tak nějak už od doby, co jsem si pořídila tyhle kalhoty, miluju kombinaci těchto dvou barev. Bílá košile z outfitu dělá lehce elegantní, ale ležérní styling, otrhané džíny a hodinky to celé docela rozbíjí. Prostě když chcete být za trochu za dámičku a trochu za trendy rozpustilou holku, které je jedno, že ta růžová chlupatá věc děsně přitahuje pozornost... 

Hezký víkend, přátelé!

















outfit:

košile, chlupáč, kabelka - HM
jeans - Zara
boty - ZOOT
brýle - užaninevím

2 komentáře:

  1. Ty boty jsou velmi zajímavé :) ale chlupáčům jsem já nepropadla :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že je to extravagantnější kousek, ale ty já ráda.. V jisté míře 😃

      Vymazat