úterý 15. dubna 2014

Poprosím 200,-


Když jsem plná elánu vyrazila jedno páteční dopoledne na výprodej kosmetiky Essence a Catrice, netušila jsem, do čeho se ženu...
Ten den jsem do Prahy přijela kolem desáté a výprodej měl začít ve 12.00. Nikam jsem tedy nespěchala a vyrazila jsem na Belárii tak, abych ve 12 byla na místě. Už v tramvaji jsem si říkala, že se mnou jede nějak podezřele moc slečen, ale nepřikládala jsem tomu velkou důležitost. Jenže pak tramvaj přijížděla k mé konečné a já se při pohledu z okýnka zděsila té fronty u bílého domu, kde očividně výprodej probíhal. Mělo to jednu výhodu, nebloudila jsem a přesně na jisto šla s davem :D To jsem si ještě říkala, že teda asi nikdo není uvnitř a že každou chvílí to začne. Omyl.. Uvnitř už lidé byli a mě čekaly dlouhé tři hodiny ve frontě. Všichni tam s někým byli.. kromě mě :D A jelikož jsem opravdu netušila, že tam budu čekat tak dlouho, nevzala jsem si s sebou ani pití, ani sváču, ani opalovací krém. Ten den začalo docela pražit slunce a všem bylo horko. No nic, přeskočit tedy tu nudnou tříhodinovou část, kdy jsem byla nucena poslouchat dvě slečny školou povinné a věřte mi, že jsem občas měla sto chutí jim jednu ubalit (naštěstí jedna z nich musela něco zařídit ve městě, takže byl chvíli klid) :D Ale nejvíc mě dostalo, když jsem už byla skoro u cíle a jedna z nich pronesla: "No, mě psát na blog nebaví, asi začnu točit videa.. Jo a taky tu musíme něco na blog koupit, nezapomeň na to.".. Načež dostala odpověď: "Jo no, něco za 5 kaček, haha!". No zábava, to vám povím. 
Pár minut po třetí jsem dostala "nákupní košík" a byla jsem vpuštěna do místnosti plné štěbetajících slečen. Produkty, které rychle mizely, byly opět doplňovány, takže zatím nehrozilo, že se strhne bitka o poslední tvářenku z té či oné limitky. Obdivovala jsem zde přítomné muže, otce, přítele.. Moc jich tu nebylo, ale poslušně chodili s plnícími se košíky za dcerami a přítelkyněmi. Některé slečny vypadaly, že doma nemají ani tužku na oči, protože měly kvanta kosmetiky a dál se prohrabovaly vším možným i nemožným. Jako... proč?? To vážně potřebuju mít z každé limitky každý odstín a nejlépe 3x? :D to přece nemůžou spotřebovat.. Taky mě dost překvapil věkový průměr nakupujících. Našlo se zde pár starších ročníků, ale bylo zde plno tak 12-15 letých holky. Člověk si pak vzpomene, jaká byla reakce mámy, když jsem ve 13 přišla s tužkou na oči a otázkou, zda bych si ji mohla zkusit.. A jsem fakt ráda, že mi to máma tenkrát nedovolila nosit :D Chápu, že cenová relace od 5 do 40 korun je lákavá, ale i tak si myslím, že na základce holky nemusí chodit s tvářenkou, stíny, tužkami, rtěnkami apod. Sama bych si tam teď nekoupila tolik věcí, kdybych si holky na focení nelíčila sama. Potřebuji mít větší škálu barev i kvůli extravaganci. 
Mno.. pojďte se tedy podívat, co jsem tam za dvě stovky ulovila...

tvářenka Essence Beauty Beats - 01 Groupie at heart

tvářenka Essence Me & My Ice cream - 01 Ice bomb

 oční stíny Essence Floral grunge - 01 Eye like flowers

 oční stíny Essence - 13 Rapanui

 oční stíny Essence Beauty beats - 01 Baby, baby, ooh!

 rtěnka Essence - 63 Flattering nude

 pigment Essence - 18 Little mermaid

 pigmenty Essence - testery 09 a 01

 tužky na oči Essence Long lasting - 15 Bling bling a Stay no matter what

 make-up Essence Anti-spot moisturizing - 03 Nude

 oční stíny Essence - 62 a 65 testery

Tohle není žádná recenze, ač jsou všechny produkty fajn a rozhodně bych si je koupila znovu. Jen jsem vám chtěla nastínit průběh toho odpoledne, pro mě to totiž byl trochu šok. Půjdete do toho příště se mnou? :D (teda pokud budu ochotná jít já..)

7 komentářů:

  1. Ta první tvářenka je nádherná! :) No a s těma holkama máš pravdu, já se stále ve svých 19 letech líčím minimálně... Občas mám pocit jako kdyby přirozenost úplně vymizela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně víc vyhovuje tam druhá. Barva je boží a víc přirozená a navíc není tak pudrová, ale trochu mazlavá :) A máš pravdu s tou přirozeností. Já se teda nelíčím úplně nejméně, ale stíny si nedávám zas tak často. Stačí mi makeup, tvářenka, řasenka, obočí a něco na pusu :) A stále se cítím víc přirozená než to, co vídám :D

      Vymazat
  2. Taky jsem se tam byla podívat za účelem malé koupě, ale jakmile jsem uviděla tu frontu, vzdala jsem to. Stát mezi těmi holčičkami se mi nechtělo a ani toho moc nelituju, že jsem tam nezůstala, jelikož se nijak zvlášť nemaluju. :) Obdiv, že jsi tam ty tři hodiny vydržela. :)
    http://bandbvogue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si řekla, že uvidím, jak se to bude hýbat. No a po hodině se to začalo docela posouvat, takže jsem zas odejít nechtěla, ale pak se to zase seklo.. no a to jsem si řekla, že když už tam stojím, tak to vydržím :D Ale umřelo mi za tu dobu hodně mozkových buněk :D

      Vymazat
  3. Tak to tě obdivuju :D Já bych jim normálně ubalila :D :D Ale příště do toho jdu klidně s tebou ;) Vždycky mi takové akce utečou :/ Haňa Gaj.

    OdpovědětVymazat