úterý 1. prosince 2015

Vánoční outfit je nezbytností!


Když jsem před týdnem přemýšlela nad tím, že se už velice rychle blíží Vánoce, začala jsem přemýšlet i nad tím, co bych si asi oblékla. A jelikož se letos vyrojilo spoustu barevných, vánočně laděných (mnohdy až kýčovitých) svetrů, mikin, trik... Řekla jsem si, že si jeden takový kousek musím pořídit a být trochu za úchyla.. :D A musím vám říct, že se strašně těším na to, až budu v tomhle ultra vánočním svetru rozbalovat dárky! Nebyl by nijak zvláštní, kdyby ovšem neměl ty 3D mašle. Jenže jak ho zkombinovat? Ráda bych byla aspoň trochu slavnostně oblečená a proto jsem zvolila bílou sukni a lodičky. Denimová košile už je jen třešničkou na "krku"... Ha! A málem bych zapomněla na své ozdoby v uších. Naprosto doplňující tuhle příležitost.. 

Mimochodem, když jsem šla tenhle outfit fotit, tak vážně trochu sněžilo! Jenže to vůbec nejde vidět.. Tak jsem tomu trochu pomohla.. :D

A jak vypadá váš outfit na 24. 12? :)





Outfit:
svetr, košile, náušnice: H&M
sukně: Reserved
lodičky: Deichman


2 komentáře: