čtvrtek 10. září 2015

Motýl, plášť a košile, koukej na ni, Emile!


Chladná rána si žádají dlouhý rukáv (obzvlášť, když vyrážíte do práce v 6)! Ač tedy nechápu, proč na ulicích vídám zasmušilé kolemjdoucí zabalené do velkých huňatých šál, bund a vysokých bot. Dámy a pánové, ještě není mínus 10... Co budete dělat v prosinci? :D Nepatřím zrovna k horkokrevným jedincům, ale i tak si myslím, že je na pět vrstev ještě chvíli čas. Ale dost o jiných..
Pokud chcete přitahovat zraky vašich pouličních, emhádéčkových nebo jakýchkoli "přátel", pořiďte si motýlka! Dokonale oživí každou košili, rolák ba i holý krk. Já sama mám tři dámské a dva pánské vázací a pyšně je nosím. 
Před pár lety většinou kravata na mužském krku znamenala "dobrej business" nebo značně nechtěnou nutnost na svatbě. Jsem nadšená, že se dnes kravaty dostaly do denního života mnoha mužů, ač mám radši motýlky. A ty ve spletitých uličkách Prahy potkávám taky čím dál častěji. Jen tak dál! Pánové, buďte odvážní a zahoďte stereotyp.. Je to sexy!  
Další věc do které jsem se zamilovala je dlooouhý černý plášť z háemka. Sice si ho musím na eskalátorech a schodech hlídat, protože už jsem si ho stihla přišpápnout, ale to mou lásku neohrozí :D
Mou lékařskou brašnu už znáte, ale došlo mi, že jsem vám ještě nepředstavila svůj boží náramek, který nosím vlastně denně od maturity. Táta mi ho koupil od svého dvorního šperkaře a dobrého kamaráda Jirky Tomance z Litovle. Je to skvělý člověk, který ručně vyrábí originální šperky z mědi, titanu nebo třeba nerezu (jako třeba právě můj náramek). Žádný kus nevypadá stejně a Jirka sám říká, že když někdo ztratí náušnici a chce ji přidělat, nedokáže znovu tu samou vyrobit, protože je to vždy originál a stejné jsou jen ty dvě, které udělá zároveň. A já doufám, že mi jednou bude dělat snubáky, protože žádné ty překombinované nádhery z obchodů nechci!
Amen..










 motýlek: Krispol Store
hacafrak, denim: H&M
košile, kabelka: Reserved
náramek: Jiří Tomanec
hodinky: Mohito
boty: vietnamci


Žádné komentáře:

Okomentovat