neděle 19. července 2015

Outfit jedné výletnice..


Posílám pozdravy z rozpáleného pole. Musím napravit svou bilanci a proto vám sem házím svůj výletnický outfit do horkých dní. Nejradši bych se teda pohybovala (když už to musí být) jen v plavkách, ale myslím, že by to bylo (zvlášť v Praze) trochu moc. A tak jsem si přes vrchní díl plavek hodila jen tuhle háčkovanou vestičku a sepnula ji sponou. A tyhle kraťasy jsem si před nějakým rokem ustřihla z normálních docela širokých kalhot alá denim. K tomu měkkoučké a pohodlné ťapky, abych si zase nedřela nohy v uzavřených botách. Jen tak mimochodem, taky vás odírají snad všechny boty, které máte.. Dokonce i ty, které vypadaly nejpohodlněji na světě? Já už si začínám myslet, že mám nějak extrémně citlivá chodidla.. Nebo mám jen moc bot, které nestíhám rozchodit :D To je taky možnost.. 
Do batůžku sbalit, nějaké to ovoce, opalovací krém, spodní díl plavek, ručník, dostatek vody, vlhčené ubrousky, jelení lůj, kapesníčky, nůž (protože jako každý správný muž, nosím v kapse nůž), nějakou tu korunu a foťák a můžete vyrazit kamkoli. Třeba fotit za Prahu do lomu, kde je ta nejmodřejší voda světa (a pak si vyfotit outfit v nedalekém poli :D ). 

A slibuju že až budu v novém bytě komplet vybalená a natřu schody a zarovnám lino a domaluju jednu stěnu, budu se vám věnovat tak, jak si to zasloužíte! :) 








outfit:
vrchní díl plavek, vestička, brýle: H&M
kraťasy: DIY z nějakých pěkně starých kalhot :D
batoh: Sinsay
spona, boty: Reserved


Žádné komentáře:

Okomentovat