pondělí 12. ledna 2015

"Foukal strašně silný vítr"




Když jsem se nedávno dívala na klíčová slova, přes která lidé přichází na můj blog, docela jsem se nasmála. Zvlášť při slovech "foukal strašně silný vítr". Jako... ??? :D Vážně? Proč při těchto slovech google komukoli vůbec nabídne odkaz na můj blog? Dnes jsem usoudila, že to byla předzvěst. Předzvěst dnešního focení. Říkala jsem si, jak to budou pěkné fotky.. A pak vyjdu ven a během tří vteřin nevidím na krok. Vlasy mi létají vzduchem a při každém pokusu dát je pryč z obličeje si marně povzdechnu. Česala jsem se zbytečně, úděl dlouhých vlasů v kombinaci se silným větrem. Pokud ale nebudete zaměřovat svůj zrak na létající vlasy, možná si povšimnete toho, kvůli čemu jsem dnes vůbec do toho větru šla - outfit. Kožich, džínovina a kůže? Jak to na vás působí? Kombinovat různé materiály je dnes velmi oblíbené a já z toho mám radost, protože to nepůsobí fádně a nudně. Koukněte na zbylé fotky a nesmějte se mi :D Takže... váš názor? :)








kožich, kalhoty, boty - H&M
košile, kabelka - Reserved
rukavice - vintage

2 komentáře:

  1. Moc hezka kombinace! Take rada mixuji ruzne materialy. Ten kozisek je moc pekny!

    x, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) kožíšek jsem ulovila v H&M ve slevě za 500,- :)

      Vymazat