sobota 11. října 2014

Podzimní kolekce Krispol Store


S podzimem přichází podzimní kolekce do každého obchodu. To není žádná novinka, ale už jste někdy viděli podzimní kolekci vázacích motýlků? 
I muži by měli oživit své outfity a motýlek už dávno není jen ozdobou fraku či obleku. A jelikož pánové z Krispol Store jsou si toho plně vědomi, přináší českým chlapcům, mužům, gentlemanům ručně šité motýlky v limitovaných edicích z autorských látek. Jejich podzimní kolekce má skvostné barvy a já jsem šťastná, že s nafocením této kolekce oslovili právě mě! 

Výsledek jednoho chladného říjnového dne v Praze můžete vidět ZDE

PS.: Jako dárek naprosto boží! Já být chlap, mám jich plný šuplík.. 

Motýlci: Krispol Store
Styling: Daniel Foltýnek
Models: Michal Zapoměl
            Karol Komenda
            Josef Jukl
            Jaroslav Uhlíř
Location: Café Buddha Národní 33 (terasa)
Photography: Desissign



Žádné komentáře:

Okomentovat