pondělí 6. ledna 2014

Brýle Esperia - Brýle, které žijí..


Zdravím všechny přeživší!! Máme tady rok 2014 a s ním spoustu dalších neprobádaných míst, jídel, vjemů a nevšedních zážitků. Těšíte se? Já ano! A jelikož jsem vás mezi svátky zanedbávala, protože i já si občas potřebuji dáchnout, mám pro vás dnes pořádnou nálož fotek. Třeba to pro vás bude nevšední zážitek.. nebo taky ne, ale snad vám to něco dá :) Třeba nový pohled, protože si dnes ukážeme několik brýlí značky Esperia. A jak jistě víte, přes každé brýle člověk vidí jinak. Ač bychom všichni rádi nasadili ty růžové, aby byl svět o něco hezčí a lepší. 
Jdeme na to? Myslím, že to stojí za zhlédnutí..



Možná jste zaregistrovali můj článek věnovaný dřevěným krytům Esperia nebo soutěž, kterou jsme pro vás s touto značkou připravili. Nyní se mi do rukou dostaly i jejich brýle a musím říct, že je to vážně stylovka. A když už jsem je měla u sebe, nemohla bych dále dýchat bez fotek s nimi. Vytáhla jsem tedy bratra, foťák i brýle na čerstvý vzduch. Bratr mi posloužil jako živá figurína k prezentaci pánských nebo unisex modelů těchto krasavců a taky jako odháněč zvědavců a místních povalečů :D Asi člověk denně neprochází kolem větve poseté brýlemi... 
Esperia nám na svém webu nabízí jedny 100% celodřevěně sluneční brýle, které v horní části článku chtěli tak trochu utéct bratrovi z obličeje(pokud jste to nezaznamenali, klikněte na úplně první fotku článku). Jsou prostě živé! Ostatní brýle mají nožičky ze 100% dřeva a plastové rámky. Ač se může zdát, že jsou to brýle obyčejné, jejich dřevěné části z nich dělají něco víc. Působí na mě velmi elegantně a luxusně. Na výběr je spousta slunečních nebo optických modelů, do kterých je možné zasadit dioptrická skla přímo u výrobce nebo pak u vašeho optika, což si myslím, že je vážně super. Já zatím dioptrické brýle nepotřebuji, ale vím, že rámky nejsou levná záležitost a když už bych si měla nějaké vybrat, chtěla bych je mít šmrncovní. A to brýle Esperia jsou. Neotřelé, nadčasové a hodí se vlastně ke všemu. Pokud nejste vyznavačem širokých nožiček brýlí nebo vám prostě nesluší, můžete si vybrat brýle s užšími. Každé jsou jiné, každé jsou skvělé a mají moc příjemné barvy skel - ty sluneční samozřejmě. Brýle navíc dostanete v naprosto boží dřevěné krabičce :)

A teď už se (skoro beze slov) pojďte podívat na fotky, které jsme pro vás nafotili :) Některé jsou tak trochu potrefené.. No, jako my :D 
Hezký zbytek večera přeji..
































A na následujících dvou fotkách můžete vidět rozdíl mezi běžným slunečným dnem bez brýlí Esperia a s nimi.. :D

bez brýlí

s brýlemi










Žádné komentáře:

Okomentovat