úterý 3. prosince 2013

Chlupyyyy



Nastala nám zima. Teploměr se pohybuje kolem nuly, což je zatím relativně v pohodě, ale všichni pociťujeme zimu jako z Mrazíka. Každý rok se ptám, co budeme dělat, až fakt bude těch -10? ....-20? Když mi už teď při nule ruce znehybní :D a každý rok to nějak přežijeme, asi zvyk. Nicméně to chce pod kabát pořádnou nálož. Vzpomínám si, jak se mi kdysi někteří smáli, že v zimě nosím jedno obyčejné triko pod oblečením a zastrkávám si ho do kalhot, aby mi netáhlo na záda. A víte na co? Ti lidé to teď dělají taky :D Každá vrstva navíc se počítá a já si opravdu nedokážu představit, že bych v tomto počasí vyšla ven bez svého "podtrika". I tento outfit skrývá triko zastrčené do kalhot, není vidět a zahřeje, není to ideální? (: 
Oversized svetry jsou tento rok velkým trendem v jakékoli podobě. Tento chlupatý není sice nijak tlustý, ale hřeje a to je hlavní. Je chlupatý a šíleně příjemný. Chlupatá je i černá kabelka, která je perfektním doplňkem. Je výrazná pravě tím, že je chlupatá, ale i zlatým zdobením. Mimochodem, je teď ve slevě (: A ty boty? Další výrazný prvek a další trend. Jsou vysoké, takže vám opticky prodlouží nohy a to je vždycky hodí, pokud neměříte 180cm (: Jemné zlaté zdobení je dělá neobyčejnými a na noze vypadají vážně hezky. Zamilovala jsem si je, ač mi v obchodě hned do oka nepadly. Dneska je ten outfit fakt plný trendů. Zvířecí vzory taky frčí a na tomhle triku je drobný, ne tak nápadný, ale podtrhuje celý outfit. Á la kožené kalhoty vám dodají šmrnc a jak už jsem psala dřív, nemusíte vypadat jako motorkář nebo běhna :D 
Více fotek po rozkliknutí celého článku (:

Outfit: Reserved







2 komentáře: