úterý 17. září 2013

Lepší už to nebude..







V posledních dnech se mi to počasí opravdu nelíbí. Je mi zima! :D A to pro mě znamená hlavně něco teplého kolem krku, protože jsem na něj dost náchylná a nerada bych otevírala dveře nějakému bacilu. A když už jsem byla u té bordó šály, nemohla jsem doma nechat kabelku alá kajman. Nemám moc v lásce všelijaké hadí vzory, ale tahle kabelka mě přímo ohromila. A pokud jste četli článek o módních trendech letošního podzimu, tak jistě víte, že tahle kabelka je in ve všech ohledech. Frčí jak tyhle "brašny", tak vzor kajmaní kůže. A jelikož je taky trochu laděná do červeného tóny, byla jasnou volnou. Skvěle oživila černý oversized kabát, který vytváří lehký grunge, stejně jako boty. Zaujalo mě i perličkové zdobení na svetru a povšimněte si decentně podzimního líčení. (:

Outfit: Reserved


Žádné komentáře:

Okomentovat