neděle 1. září 2013

Hello september




Moji milí... Doba ochlazení, deště, vlhka, promáčených bot a svetrů přichází. Začalo nám září a to pro mnohé znamená škola. My vysokoškoláci si ještě chvíli budeme užívat "volna", ale těm ostatním přeji, aby zítra vstali tou správnou nohou a vykročili do nového školního roku s úsměvem. Však to znáte, některé lidi uvidíte po dvou měsících, budete jim vyprávět, co se za tu dobu událo, ukážete jim nějaké ty fotky, co nemáte na facebooku, vyslechnete si jejich radosti i starosti a budete mít prostě radost, že je zase vidíte. Já jsem se vždycky do školy těšila. Nevím, čím to bylo. Prázdniny jsou fajn, supr, úžasné, ale ti lidi mi chyběli a zvlášť na střední škole jsem skoro nemohla dospat a chtěla jsem už už být na intru a mít kolem sebe zase ty známé tváře. (: Hned bych se do těch let vrátila. A ač mě škola občas štvala(koho ne?), tak bych tam byla klidně celý život. Prostě a jednoduše miluju to malé město v Podkrkonoší, miluju lidi, které jsem tam poznala a nikdy bych svou střední školu na vyměnila za jinou. Je to pro mě srdcová záležitost a já na ta léta vždy(1.9. asi nejvíc) velmi ráda a s úsměvem vzpomínám. Můj dědeček, který pocházel z toho kraje se mého nástupu na střední školu bohužel nedožil. Ale dozajista by skákal radostí, protože taky miloval okolí a chtěl nás tam všechny mít. Tak jsem mu aspoň jezdila na hrob, když jsem to měla kousek. Třeba se na nás díval a byl šťastný. (: 

Teď mě čekají ještě tři týdny volna. No... "volna". Mám v práci ještě pár šichet, mám naplánované nějaké to focení, musím taky pravidelně drbat kocoura a doufám, že budu mít chvíli čas to, svalit se do postele a nic nedělat. Protože to se za poslední dobu vůbec nestalo. A pak to zase začne. Těším se na ty moje holky ušaté. (: Těším se po třech měsících domů. Snad budu mít dobrý rozvrh, abych mohla jezdit co nejvíc do Prahy. Letos mě čeká bakalářka, tak to bude trochu náročné, ale to se zmákne. (: A když mi za chvíli začne nový akademický rok, tak jsem si dala pár úkolů, které za ten rok chci zvládnout. Motivace je silná věc... Tak se taky zamyslete a zeptejte se sami sebe, zda něco nemůžete dělat lépe, zda vám nějaká ta snaha nestojí za pár úsměvů. Protože ty jsou dneska tak potřebné. (:

Zakončila bych tohle mé malé rozjímání všem jistě známým heslem..

Carpe diem!


Žádné komentáře:

Okomentovat