úterý 3. září 2013

Dobré ráno




Všichni tady ještě spí, jen já musím opět vstávat brzo. A to mám prosím volno. Budík hezky na 6:45, abych před tím dobýváním rozvrhu stihla ještě podrbat kocoura. A v 7:00 to vypuklo! Jako každý semestr - server padá, milion lidí se chce zapsat na pro ně vyhovující časy a vsadím se, že dalších milion prváků to zkoušelo už dnes, ač mají zápis jasně stanovený na pozdější datum. :D A jak to dopadlo? Vlastně jsem vstávala kvůli třem předmětům, které jsem si mohla naplánovat. Vše ostatní bylo již na danou hodinu. To tak u nás na výtvarce bývá. Takže teď mi nezbývá než doufat, že pět z těch osmi předmětů bude konzultačně, protože jinak se půjdu asi oběsit. No uznejte sami... CO TO JE ZA ROZVRH?? :D Ale pokud to bude tak, jak si myslím, tak budu do školy chodit jen v úterý a pak na konzultace. (: Což bych se teda vůbec nezlobila. 
A co teď, když už neusnu? Upravovat fotky, jak jinak. (: Mějte krásný den.
...Rozvrhům zdar...


Žádné komentáře:

Okomentovat