čtvrtek 22. srpna 2013

Rostlinné oolovky


Vše krom kocoura je z Francie a vše krom kocoura jsem si dnes koupila. (: Tak si to pojďme zrekapitulovat. Takže.. Rostlinnou kosmetiku Yves Rocher jistě všichni znáte. Máme tu vlastně pět sprchových gelů :D Začneme zleva. Naprosto jemně vonící Květ bavlníku z Indie, dokonalé Granátové jablko ze Španělska, ten nejvoňavější Grapefriut z Floridy, cestovní balení Ostružiny a vzorek Medu a bio müsli. Jedna velká symfonie. A pod nimi si hoví řasenka Sexy pulp. A teď se dostáváme k příběhu dnešního dne. Dostala jsem od kamarádky slevovou knížku právě do YR a tak jsem se dnes vydala do obchodu. Založila jsem si klubovou kartičku a koupila tři sprchové gely za 158,- a dostala jsem vzorek novinky. S tím, že k dalšímu nákupu dostanu zdarma řasenku a po dobu dvou měsíců budu mít 40% slevu na kosmetické přípravky YR. A tak si tak vesele jdu a nevím proč, ale vytáhnu ten letáček. Slečna prodavačka byla asi zamyšlená, protože mi tam napsala, že to pro mě platí do 22.8.2013, což je dnes(místo 22.10.2013). A tak jsem zaplula do dalšího krámku YR, který byl poblíž a koupila jsem si tu cestovní verzi sprchového gelu, abych teda dostala tu jejich supr trupr řasenku. Ještě, že jsem si toho všimla. (: A kocour mi to doma taky schválil. Tak pokud ještě nejste v jejich klubu, směle do toho. Vyplatí se to. (:

2 komentáře:

  1. a když se jimi umyješ, jak dlouho voní na kůži?:) vypadají skvěle, ale na druhém konci republiky asi k sehnání nebudou;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem je nezkoušela. Dobírám svůj starý sprcháč. :) Dám pak věděti, ale v Ostravě je určitě seženeš. Yves Rocher je minimálně v Karolině :)Každopádně to není žádná chemie :)

      Vymazat